مادرااااااااانه

به توَکلِ نامِ اعظم ات

1391/7/5 16:33
نویسنده : مامی/آقای پدر
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

 

به دور از تمایلاتِ قلبی ام و به امید دستیابی به معجزه ی عشقم در نهایت خم کردم سرم را در مقابلِ آنچه که تو برایم مقدر کردی

روزهایِ انتظار را که میتوانست شیرین باشد برایم/به سختی میگذرانمو لبخند میزنم تا نرنجد دلِ تو تا نرنجد دلِ هم نفسِ زندگی ام تا نرنجد دلِ کسی

و فردا همان روزیست که علمِ پزشکی سعی در بوجود آوردنِ معجزه عشقم میکند و من به جد میدانم که اینها همه بهانه اند در مقابلِ خواست و قدرتِ تو! میدانم تا تو نخواهی نمیشود/ پس این بار بخواه / برایم بخواه/ بخواه تا تمام شود اینهمه انتظار/ اینهمه نبودنش

پس توکل میکنم به تو

به نامِ اعظم ات

که خود گفته ای توکل کن

بســـــــــــم الله.........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

مرضیه
5 مهر 91 12:06
انشاا... هرچی از خدا می خوای بهت بده و شادی هاتو ببینم

ممنون/امیدوارم امیدوار
دخترک
6 مهر 91 23:53
سلام
زودی میای نتیجشو میگیا

تو دعا کن که همه چی خوب پیش بره چشم منم زودی خبرشو میدم و به امیدِ خدا خبر خوش
مامان ترنم کوچولو
7 مهر 91 11:10
مگه نه اینکه هر انسانی که به دنیا میاد نشانه اینه که خدا از انسان نا امید نیست .
پس با التماس میگم خدایا نفس جون رو هم با یه امید کوچولوی نازنازی به دنیا و خودت امیدوارترش کن.
نفس جونم ایشالله این بار با یه دنیا امید و خوشی پست جدید بذاری.

اشکام داره میاد ممنون مامان ترنم کوچولو/ ممنون که اینهمه خوبی
مامان ترنم کوچولو
7 مهر 91 23:21
نفس جونم انگار همین دیروز بود که سر زایمانم یادت بودم.باور کن هر بار که به ترنم که نیگا میکنم و خدامو شکر میکنم در ادامش ازش میخوام به همه اونایی که دعاشون بچه دار شدنه یه کوچولوی نازنازی سالم بده. امیدوارم اینبار در ادامه پست شهریوری شادت یه مهر ماه سرشار از شادی و ذوق مادرانه بیاد.

عزیـــــزم :-*
آسیه
8 مهر 91 0:45
نفس عزیزم اگر این دفعه هم بگم من میدونم از تهرون میای بندر یکی میزنی تو سرم و میری
ولی باور کن من میدونم خدا بهترین رو برای تو کنار گذاشته

خیلی خوشحالم که همیشه به رحمت بیکران خداوند امیدواری

هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از ناامیدی ست …
دلت را به خدا بسپار که سراسر امید است …

انشاالله پست بعدی سرشار از شادی باشه

واقعا" خوشحالم که نگفتی "من میدونم" :-)
امیدم به خداست...
مامان احسان
8 مهر 91 10:57
سلام گلم

سلام به روی ماهتون عزیزم...
ازاده مامانه هانا
8 مهر 91 11:17
الهی که این دفه خدا برات میخواد بهترینارو میخواد
میگی نه نگا کن خودتو اماده کن که داره میاد

توکل که میکنی یعنی حله

اشکمو درنیار آزاده/ یعنی میاد....
مینا مامی پویان
9 مهر 91 2:08
انشاللهههههههههههههه که با خبرای خوش میای گلممممممممممم ما همچنان منتظریم و میدونیم که خدا نی نی رو حتما برات فرستاده گلم به امید اون لحظه ای که میای و برای ما میگی از خاطرات نی نی

کاش فرستاده باشه....
فری نام
9 مهر 91 10:41
میتونم نظر بذارم برات هوراااااااااااااااااااا

ی جاااااااااااانم :-)
فری نام
9 مهر 91 10:45
نفس عزیزم
جانم
مهربانم
نرمی حضورت تو روزهای سخت من ولله که نعمت بود
و چه همه من دل گرم میشدم با حرف های تو
به حرف گربه سیاه باران می آید گاهی!
از همان جای قلبم که میدانی
که پر از ترک است و تو هم بلدی اش
از عمیق ترین جای قلبم دعا میکنم که اگر حکمت است
اگر قسمت است فرشته ی نازنینت قدم بر روی چشمانمان بگذارد...
دوستت دارم دوست عزیزم

امیدم به اینست که دیگر آمدنش هم حکمت باشد و هم قسمت...
من به فدایِ همه ی خوبیهایت مهربانم :-*

مامان آراد(خاطره)
9 مهر 91 16:04
سلام..ممنون که پیشمون اومدیم..مطالبتونو خوندم ..خیلی پر سوز و گداز بود..
از ته دل براتون دعا میکنم...
انش الله به خواست خدا حاجتتونو میگیرین..


مرسی خاطره ی عزیزِ من:-*
مامان بهی
9 مهر 91 19:55
ای جانم عزیزممممم امیدوارم به زودی طمع ممادر شدنو بکشییییییییییراستی بعدشم سال بعد بیای واسه من همین دعارو بکنییی

ممنون عزیزِ من/ من از همین الان واسه سالِ آیندت دعاگو هستم....
kiyanaz
10 مهر 91 0:05
نفس جون نمیتونی بفهمی که چه حالی میشم وقتی میام وبت باورت نمیشه یه بغضی کردم ک نگو یعنی با وجود فاصله بینمون اینطور نوشته هات دلمو میلرزونه ؟؟نمیدونم...از اعماق وجودم فریاد میزنم خداا بهترین رو برای نفس مقدر کن خدا جون عاشقتممممممم

کیانازم عزیزم میدونی چرا بغض میکنی؟ چون دردمو حس میکنی همیــــــن! ایشالا هیچوقت دلت نلرزه بغضت نگیره که من دیگه شرمندتم ماهِ من...



جواب سوال دومت رو اینجا میذارم کیانازم: "معجزه عشقم" همون نی نی ایه که منتظر اومدنشم/ و کار خاصِ من انجامِ یه iui بوده وبس! که هرگز فکر نمیکردم مجبور باشم انجامش بدم و همونطور که گفتم جز خدا هیچکس نمیتونه برای من معجزه کنه به این معتقدم شدید ....

پگاه مامان آرتين
10 مهر 91 8:38
سلام خاله ممنون كه به وبم سرزديد. من لينكتون كردم.
دوست خوبم چطوري اميدوارم پرازانرزي باشي. تا آخرراه باتم.چون باتمام وجودحست مي كنم.بخندتادنيا به روت بخنده.خاله دوست دارم

تو که عزیزمی عشقــــــــم/چجوری جبران کنم من!
راستی خصوصی تونو چک کنین...
نفس
10 مهر 91 13:49
سلام دوست خوبم
چه زیبا نوشتی
امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه
و به زودی خبرای خوبی برامون داشته باشی
چرا دیگه به من سر نمیزنی
فرشته من برای تمومه خاله های منتظرش دعا میکنه
دوست دارم بوسسسسسسسس

من فدایِ تو و اون فرشته ی کوچولوت:-*
آسیه
10 مهر 91 14:09
سلام
فقط محض روحیه
نیست من یه دختر ساده شهرستانیمممم

جوووووووووووونم روحیه:-))
آره جونِ خودت!!!
مامان سمانه
11 مهر 91 3:56
میدونم بر خلاف میلت داری این کار و امتحان میکنی اما اینقدر سخت نگیر باور کن خیلی ها رو میشناسم که از این طریق انتظار چند سالشون تموم شده و الان کلی از این کار راضی اند و پشیمون از اینکه چرا زودتر این راهارو امتحان نکردن مطمئنم به زودی تو هم به جمعشون اضافه میشی
عزیز دلم امیدوارم پست بعدیت خبر خوشحال کننده ای برامون داشته باشی البته بازم میگم اول باید تو این کار یه مقدار صبور باشی و حوصله کنی
ببخشید مثل مامان بزرگا حرف زدم اما به خدا تو سخت میگیری

هرچی باشه دوتا نی نی داری معلومه که دیگه مامان بزرگ شدی :-)))

مامان سمانه
11 مهر 91 4:02
وای که چقدر منتظرم بیای بگی منم نی نی دارم ;-

یعنی میشه/ عزیــــــــــــزمی:-*
عاطفه
11 مهر 91 12:07
سلام خانمی با اجازت لینکت کردم .منم هم دردتم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.اگه دوست داشتی بهم رمز بده

عاطفه ی عزیزم دوتا پست برات گذاشتم اما هرکاری میکنم دیگه بلاگفا بهم رمز نمیده لطفا" برام خصوصی ایمیلتو بذار
نارینه
11 مهر 91 18:27
یه عالمه دله مهربون دارن دعات میکنن ...

انشالله خوش خبر میای


چقد انرژی گرفتم ازین حرفت باورت نمیشه...
مامان سمانه
12 مهر 91 3:07
ای وای نفس جون اون بابامه بردیا بهش میگه بابا جون
تو پست سیزده بدر یه عکس خانوادگی داریم دوست داشتی ببین
بعدشم من دوستهای مهربونو همیشه به یادمه و دعا گو
بردیا هم عاشقه یه همچین خاله مهربونو خوش تیپیه

جوووونم بابایِ سمانه :-))))
کیاناز
12 مهر 91 7:35
عشقم گاهی خدا درها را میبندد و پنجره را قفل میکند. زیباست که فکر کنی بیرون طوفان می آید و او میخواهد از تو حفاظت کند...

خدا خوب میدونه که ماها چی کشیدیم !

میدونم که داناست اما من منتظرِ لطف و رحمت و قدرتشم...
lمریم
12 مهر 91 8:10
سلام عزیزم چرا انقدر سخت می گیری. خدا با وسیله های مختلف خواسته های بنده هاش رو بهشون میده. ان شاالله این هم وسیله ایست که تو رو به خواسته قلبی ات می رسونه .برات دعا میکنم.

امیدوارم این وسیله ی دردناک رو برایِ هیچکس دیگه ای نخواد....

مریمِ عزیزم بایتِ پستِ خصوصیت ممنون/ حتما" انجامش میدم/ از صمیمِ قلبم برایِ ایشون هم آرزویِ سلامتی دارم
پگاه مامان آرتين
12 مهر 91 13:01
خاله سلام عكس جديدگذاشتم.اميدوارم امروز پرازشادي باشي. خاله دوست دارم ومي بوسمتتتتتتتتتتتت

ای جووووووووونم الان با سر میام...
عاطفه
12 مهر 91 22:19
سلام عزیزم کجایی پس؟انجام شد؟؟؟؟؟؟منم این ماه تصمیم دارم ای یو ای کنم اگه چیزی هست که میتونه کمکم کنه بگو؟درد داشت؟راستی خانمی رمز ندادیا؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم/ من 6مهر انجام دادم/ دروغ چرا درد داشت مثه عکس رنگی ولی خب من جیکمم در نیومد میشد تحمل کنی
عاطفه جووووون هرچی سعی میکنم بلاگفا بهم رمز نمیده که بتونم توی بخش نظراتت وارد بشم:-(
لطفا" برام ایمیلتو خصوصی بذار
مینا مامی پویان
13 مهر 91 12:59
نفس ما تا کی باید منتظر باشیم؟؟؟؟؟

چرا زودتر نیمای توی وبت ا کنی هی تند تنددددددد

تا من یه خورده فضول با خبر بشم از احوالاتت
ها هاهااهههاااااااااااااااااااااااا


ایشالله که وبت با ++++++ بودن نی نی اپ میشه عزیزم

مینا جونی چی بنویسم آخه! باید تا بیستم مهر صبر کنم ببینم خدا چی برام خواسته/ ایشالا که بیام بگم ++++++++++ شده:-))

مانیا
15 مهر 91 4:56
نفس جان وبلاگت خیلی زیباست اکثرمطالبشوخوندم دست به قلمت عالیهههههههه انشالله که از شیرین کاریهای نینی نازت برامون بنویسی بزودی آمیـــــــــــــــــــــــــــــن



عزیــــــــزم شما لطف دارین
آمین

مرضیه
16 مهر 91 9:23
نفس جون یه خبر خوب بده که دلم شاد شه بدجور منتظرما دوست عزیزم
توسل کن

بیست مهر باید آزمایش بدم/دیگه هرکاری از دستم برمیاد دارم میکنم دوستِ خوبم...
صوفی مامان رادمهر
16 مهر 91 15:01
دوست خوبم به حق دل مهربونت که نگران دل همراهتم هست تو اوج خواستن دلت شاد شاد بشه... می بوسمت

ممنون عزیــــــــــزم/یه عالمه بوس
عاطفه
16 مهر 91 20:24
نفس جون رمز رو گرفتم حالا هر کاری میکنم که رمز رو وارد کنم نمیشه یعنی اصلا نمیشه کلیک کرد.گریههههههههههههههههههه

ای بابا بعدا" بیا امتحان کن یه بار واسه یکی از بچه ها هم همینطوری شده بود اما بعدش درست شد/ منم با وبِ تو عجیب مشکل دارم نمیتونم برات کامنت بذارم!!
عاطفه
16 مهر 91 21:28
نفس جون تو فیس بوک هستی؟؟؟؟؟؟؟
اگه اره بگو تا اونجا هم با هم باشیم.
فکر کنم نی نی وبلاگ با بلاگفا مشکل داره

آره عزیزم هستم
لطفا" حالا که تو میتونی برای من کامنت بذاری بیا و فیس بوکت رو خصوصی برام بذار میام پیدات میکنم بوس ماچ عزیزم:-)
مامان تنها
17 مهر 91 0:47
چقدر خوشحالم که پیدات کردم همزاد عزیزممممممممممم
نفس جونم انشالله که نتیجه میگیری
نگفتم همزادیم
منم این ماه دارم میرم ای یو ای
ایشالله هر چی خیره برای دوتامون پیش بیاد
بوسسسسسسسس

عزززززیزم/ایشالا دوتامون با هم نتیجه میگیریم عشقمی تو :-*
پگاه مامان آرتين
17 مهر 91 9:57
سلام خاله نفس.خوبي .اميدوارم امروزيك روزخوب برات باشه سرشارازانرزي. دوست دارم.خاله عكس جديدگذاشتم منتظرتم

سلام عزیزم چشم الان میام........
نسرین
17 مهر 91 21:53
سلام خاله جون. خوبی؟؟ کجایی؟؟ یه خبر از خودت بزار.

سلام عزیزم/ فعلا" که خبری جز انتظار نیست! به امید خدا 5شنبه میرم آزمایش
مامان سمانه
19 مهر 91 2:31
خيلي گلي

یعنی از تو بیشتر؟!!!! :-))
جيگر مامان
19 مهر 91 12:55
سلام عزيزم
بيا خبر بده بهمون
بگو كه ني ني داريييييييييييي
ما هم بگيم هورااااااااااااااااااااا

سلام دوستم/ منکه از خدامه خبر خوب بدم امیدوارم خدا هم همینو بخواد...
جيگر مامان
20 مهر 91 8:54
سلام ما هنوز سعادت نداشتيم پدر مادر بشيم انشالاه به زودي خدا بهمون ميده به اميد اون روز
kiyanaz
20 مهر 91 13:19
نفس جونم بیا یه خبری بده از خودت ....حتما مامان شدی نمیای ..عزیزممممممممممم امیدوارم به لطف خدا و بزرگی خدا مامان باشی بی صبرانه منتظرتم جونمممممممممممممم
یگانه
2 اسفند 91 18:21
وبلاگت خیلی قشنگ و خاص بود
ادرس وبلاگمو گذاشتم اگه کاری داشتی در خدمتم

ممنون یگانه جونم/ مزاحمت میشم