مادرااااااااانه

فصلِ تولدِ من

1391/10/30 22:33
نویسنده : مامی/آقای پدر
974 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی فکر میکنم دیگر ننویسم تا اوضاع تغییر کند و حالی باحال به سراغم بیاید/ مدتی است عشــــقم مرا گم کرده! شاید اگر دیر نشود صبر کنم تا پیدا شوم بعد دوباره بنویســـم اما باز فکرِ اینکه اینجا از آنِ توسـت و اینکه با یک بیکران عشق اینجا را ساختم تلنگری میشود برایم/ تلنگری میشود تا اجازه ندهم کسی سدِّ راهم شود برای نَنوشتم برایِ تــــــو

عزیـــــــــــــــــــــزم مادرت روزهایِ بسیار سختی را میگذراند تنهایِ تنهایِ تنها به معنای واقعیِ کلمه و همچنان لبخند میزند!

برایت نمی نویسم چه شنیدمو چه گذشتو چه میشود برمن فقط بدان تا یک قدمی مرگ قدم برداشتم! خواستم تا بیایم پیشِ تو/ تا خلاص شوم از این دنیای کثیف که حتی نمیتوانند ببینند در آغوش همسرت آرام گرفته ای......

بگذریـــــــــم

امروز هم آمدم که فقط چندخطی در دیماه نوشته باشم برایت/ تا بدانی روزهایم هرچقدر سخت باشد تو فراموش نمیشوی جانِ مادر

 راستی 32سال گذشت/ راستی تولدم مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

هستی
30 دی 91 22:35
سلام مادر آینده انشاالله به زودی عشق زندگیت را پیدا کنی و یک کوچولوی خوشگلم مهمون دلت بشه

اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/
مرسی دوستم
خدا شفا بده همه ی مریضا رو بخصوص فرشته های زمینی مثه علی کوچولو رو



ثمین
1 بهمن 91 10:20
سلام گلم! تولدت مبارک!
اومدم دعوت کنم تا از ویژه نامه ی روز عشق دیدن کنید!
اینم آدرسش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/cat31.php

ممنون عزیزم ممنون
مامان سارا
1 بهمن 91 15:56
نفس عزیز، تولدت مبارک .
خوشحال شدم دیدم آپ کردی ، اگرچه تلخ می نویسی ولی باز همین که می نویسی خوشحالم .
28 صفر سر دیگ نذری مامانم خیلی یادت کردم .
با کودکی حرف زدی که منتظرش هستی و من از خدا همان خواستم که تو می خواهی .
پس مقاومت کن تا بیاید .

ممنونم سارا
اینا رو نگووووو مو به تنم سیخ میشه وقتی میبینم اینهمه مهربونی/ و چه زود خدا شنید صدای تو رو .....
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 91 8:49
عزیزکم چه غمگین نوشتی و چه زیباااااااااا.
گل نازم تولدت مبارک.
نازنین ...............چی بگم برات تکراریه اندکی صبر
نبینم گرفته باشی برا لج بعضی ها هم شده مصمم تر و عاشق تر ادامه بده.دوستت داریم

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک

مرسی مامان ترنم کوچولو
حتما به توصیه هات عمل میکنم :-)
ممنون ممنون ممنون
پگاه مامان آرتین
2 بهمن 91 11:19
عزیزم تولدت مبارک.هنوز اول راهی واول جونی.خیلیا توسن شما هنوزازدواج نکردن.عزیزم اینقدرزودتسلیم نشو.نفس جون توبایداون چیزی روکه به اسم تقدیر وقضا وقدر توذهن ما گنجوندن شکست بدی .عزیزم امیدداشته باش به هر چیزی که برات عزیزه.
ازمرگ حرف نزن که گلی مثل تو اول شکوفا شدنشه.می بوسمت .بهترینها وزیباترینها روبرات آرزو میکنم.به چیزهای زیبا فکرکن،به سلامتیت،به زیبایت،به نعمت خانواده.دوست دارم

تو پگاهی یا دیازپام؟! :-)
ممنون عشقم که انقده ماهی

منتظر
2 بهمن 91 11:52
سلام عزیزم.خوشحالم که دوباره اومدی و نوشتی.تولدت مبارک عزیزم.خدا یار و یاورت باشه تو ی تموم لحظه هات.اگه بهم سر بزنی خوشحال میشم

ممنون دوست خوبم
حتما حتما حتما میام من واقعا" شرمنده ی خوبیهاتم
مامان آرشينا
3 بهمن 91 11:30
دوستتتتتتتتم سلام چقدر خوشحاله ميشم نوشته هات رو مي بينم تولدتتتتتتتتتتتتتتتت مباركه عشقم دوست دارم زيادمنم خيلي حرف نگفته دارم بهم ياد بده لطفا كه با احساسي شبيه احساس قشنگت حرفاي دلم رو بنويسم .دوست دارممممممممممم

ممنون آرشینا جوووونی
شرمندم نکن عزیزم تو هم خوب مینویسی با اون نی نیه نازت ببوسسسسش
مامان بهی
3 بهمن 91 13:14
تولدت مبارک نفس جونننننن
ای جانم ناراحن نباش عسلی همه چی جور جور میشه به امید خدااااااااااا

ممنون بهی جونم
و همینطور شد که تو خواستی.....
آسیه
3 بهمن 91 21:58
تولدت مبارک خواهر مهربونم

ما بخوریم جیگر شما و اون دخمل نازتون رو :-)
nafasemaman
3 بهمن 91 22:03
تولدت مبارک عزیزم
ایشالاه هیچ وقت دیگه غم نبینی

راستی یه سری به منم بزن ، من مامان شدم بالاخره ایشالاه یه روزی واسه تو عزیزم


(چرا قبلا که میومدم نمیتونستم برات پست بزارم ؟ )

نفس مامان یک دنیا تبریک بابت مامان شدنت
و باز هم خدا دعات رو برام اجابت کرد.....
یک عاشقانه آرام
4 بهمن 91 12:59
حال همه ما خوب است اما....تو باور نکن...

دلم میخواد باور کنم که خوبی چون آرزوم خوب بودنِ دوستای گلمه/ دلم برات خیلی تنگ شده بود عزیزم آدرس وبت رو برام بذار
مامان بهداد
4 بهمن 91 17:44
تولدت مبارک خانومی. هر چی بی خیال تر باشی این روزا زودتر میگذره. به امید روزی که خودت به این حالت بخندی و این روزا رو فراموش کنی. وقتی که عزیز دلت رو تو آغوش داری و دیگه به هیچی به غیر اون فکر نمیکنی.
خدایا پروردگارا. به خواهر گلمون عنایتی کن و دامنش رو سبز به وجود یه فرشته مهربون کن.آمین.


ممنونم
و چقدر زود خدا صدای دلت رو شنید و اجاببت کرد آرزوت رو برای من.....
اوا
4 بهمن 91 17:55
تولدت مبارک نفس جون

منم تولدم تو دی بود ههههههههههه

اوای دی ماهی تولدت مبارک
نارینه
6 بهمن 91 1:45
تولدت مبارک

من یه چماق دارم .. مخصوص دوستان خیلی خیلی خوبم ... فکر کنم بهش احتیاج داری ... یه روز با همون چماق میزنمت تا دیگه اینقدر ناامید و خسته نباشی !!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون
وااااای چماق! نمیگی شاید نی نی توی دلت اومده باشه.....
دخترک
6 بهمن 91 11:00
سلام
راستی تولدت مبارک
راستی دوست دارممم

راستی خیلی خیلی ماهی ممنوووووون
خاطره مامان بردیا
7 بهمن 91 18:17
سلام نفس جون. همش به وبلاگت سر می زدم اما می دیدم پیدات نیست. الان اومدم بگم بابا کجایی پس ؟! که دیدم مطلب گذاشتی... دلم برات تنگ شده بود دوستم. تولدت مبارک. انشاءاله که سالیان سال با سلامتی و شادی در کنار همسر و خانواده ات زندگی کنی عزیزم... همچنان منتظر خبرای خوب هستم و همچنان می گم دیر نیست و همچنین روزای خیلی خیلی بهتری رو برات آرزو دارم گلم .از دور می بوسمت

میشه بپرسم شما چرا انقده خوووووووووووبی؟! :-)
پست بعدی همون خبر خوبست ...
فرشته
7 بهمن 91 18:45
تولدت مبارک شاید بنویس واروم شو نهایت یه وبلاگ دیگه واسه نینی میسازی منم مدتها فراموش شده بودم و همسرم جای دیگه مشغول تفریحاتش بود دوران بارداریم کارم فقط گریه بود الانشم کامل نتونستم برش گردونم واقعا نمیدونم چیکار کنم
مامان ستاره
8 بهمن 91 16:49
تولدت مبارکککک نفس عززززززیز.از صمیم قلب برات آرزو میکنم که روزی خیلی نزدیک فرزندت این روز رو بهت تبریک بگه.

ممنوووون دوست خوبم
خدا صدات رو شنید .....
پگاه مامان آرتین
11 بهمن 91 19:13
نفس جون.یک سری به مابزن.مامان نی نی جوجو خوبهههههههههه.ای ول قالب وبلاگت منوکشته.منتظرممممممممم

همین الان میام.......
نی نی هم خوبه خاله جونی روی ماهتونو میبوسه :-*