مادرااااااااانه

فصلی جدید از عشق ما

1390/3/10 0:46
نویسنده : مامی/آقای پدر
717 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

الان بیشتر از 6ساله که منو بابایی با هم مزدوج شدیم...بعد از اینهمه سال احساس کردیم که جای یه نی نی بین ما دوتا خیلی خالیه! بنابراین تصمیم گرفتیم تا تو رو بیاریم پیش خودمون...اما تازه فهمیدم اینجا صف مامانایی که منتظر نی نی هستن خیلی شلوغه!ولی مامان نمیتونه دیگه تو صف وایسه...اخه دیگه طاقت دوریتو نداره...واسه همین فرشته ی کوچولوی من تا مامان مقدمات اومدنت رو به اینجا فراهم میکنه برو پیش خدا و ازش بخواه تا تو رو زودتر توی دله مامانی بذاره

افرین نفس مامان....ببینم چیکار میکنی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا- مامی رایان
16 بهمن 89 14:00
سلام نفس جونم . مرسی که به من و رایان سر زدید و از ابراز لطفتون ممنون .

منم شما رو با با نام مادرانه لینک کردم .

راستش از کارای تولد فقط لباس رو دادم بیرون برام دوختن بقیه کارا رو خودم از یک ماه قبل درست کردم و هماهنگ کردم . البته زیاد خوب و دلچسب نبود . اخه من از کارای هنری هیچی سر در نمیارم . از آشنایی با شما بینهایت خوشحال شدم .

یه دنیااااا بوس برای خودت و نی نی ات که قراره بیاد .







خیلی لطف کردین و دوستتون دارم:-)
sonia
26 بهمن 89 15:25
nafas joonam be zoodiye zood mamani......shak nakon


az koja maloom ke alan nini to delet nabashe!!!!!!i:


ممنونم خاله سونیا ایشالا شما هم زودتر نی نیتون بیاد<

راز
22 فروردین 90 13:11
سلام نفس جون. تبريك ميگم.
مواظب خودت و ني ني باش...

ممنون راز جونم امیدوارم که توهم نی نیتو به سلامتی به دنیا بیاری عزیزم

سوگلی
26 اردیبهشت 90 19:51
چه نی نی خوشگلیه تو مشخصات
ههههههههههههههههههههه
عزیزم
امیدوارم زود زود مامان بشی
منم تو صفم هاااااااااااا
به نی نیت سفارش ما رو هم بکن


ممنون سوگلی جون بیشتر به باباش رفته هههههههههه
مانیا
26 تیر 90 3:04
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه انشالله پراز نوشته های خوب و شیطنت نینی وروجکت بشه ..انشالله که این پری بره تا فروردین91 پیداش نشه یه عسک نینی ناز هم بزاری جااون نینی قلوچ


دعا کن نی نی شبیه خودم بشه وگرنه اگه به باباش بره که همین عکس تا آخر میمونه:-))))))))))))))

خاطره مامان بردیا
11 شهریور 90 19:52
خاله نفس مرسی به ما سر می زنی... منم لینکت می کنم . با نام خاله نفس...



ممنونم بردیا جونم قلبونت بشم من دعا کن نی نیه منم زودی بیاد تا بتونم عکسای خوشگل بذارم خاله جون

خاطره مامان بردیا
16 شهریور 90 15:40
خاله زودی بیا بهمون خبر بده مامانی شدی دیگه ... من و مامانم همش داریم دعا می کنیم زودتر یه نی نی ناز و خوشجل به خانواده تون اضافه شه

الهی فدات بشم بردیا نازنازی...آفرین که واسه خاله دعا میکنی...منم امیدوارم زودتر نی نیم بیاد توو دلم وبیام خبرشو بهت بدم...دوستت دارم:-))

سولماز مامی باران
19 شهریور 90 19:09
سلام نفسی . خوبی دوست قدیمی ؟ چه خبرا ؟ نفس جونم منم برات دعا می کنم . انشالله که خیلــــــــــــــــــــــــی زود مامان می شی گلم . خیلی خوشحال شدم که وبلاگتو دیدم . همیشه سلامت باشی .
راستی من فکر میکردم نی نی تو عمل زیبایی کردیا . هنوزم همون شکلیه که ؟؟؟؟!!!!

سلام سولماز جونی...مرسی که برام دعا میکنی!
راستی نی نیم بعد از کلی عمل زیبایی تازه این شلکی شده آخه به باباش رفته :-))

زیبایی
20 شهریور 90 9:16
سلام
مرسی عزیزم.

ایشالا مامان شدنت زیبایی جونم

تیام
23 شهریور 90 1:25
سلام نفس جون من دوست نی نی سایتی ام سری بهم بزن موفق باشی
نی نی توپولی
30 آذر 90 16:21
دامنتون سبز ...یلداتون مبارک