مادرااااااااانه

مامان بد اخلاق میشود

1390/7/3 2:26
نویسنده : مامی/آقای پدر
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

حدودا" ٣ ماهیه که برای دوباره اومدنت دارم تلاش میکنماوه اما احساس میکنم تو واسه اومدنت عجله ای نداریخمیازهبنابراین تصمیم گرفتم که دیگه همه وقتمو صرف اومدن شما نکنمدروغگو 

خلاصه اومدم دعوات کنم عصبانیدیگه ناز و نوازش بسهقهر نی نی که قدر مامان و بابای به این خوبیش رو ندونه و عجله ای واسه اومدن نداشته باشه باید باهاش همینجوری رفتار کردنگران

اینجوری خوبیش اینه که با اومدنت خوشحال میشم و با نیومدنت افسوس وقت از دست رفتمو نمیخورموقت تمام

دوستت دارم نی نیه سربه هواقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نوژا
2 مهر 90 16:15
سلام نی نی که تو راه دل مامانشه ...و مامان گلش که منتظرشه
مامان وحیده و نوژا از صمیم قلب واسه اومدنت دعا میکنن و میبوسیمتون ....

مسی نوژا جونی اگه شما میگی حتما" هست دیگه :-)




نوژا
3 مهر 90 14:15
سلام نی نی که تو راه دل مامانشه ...و مامان گلش که منتظرشه
مامان وحیده و نوژا از صمیم قلب واسه اومدنت دعا میکنن و میبوسیمتون ....

مسی نوژا جونی اگه شما میگی حتما" هست دیگه :-)



سونیا
3 مهر 90 14:21
یه کامنت فرستادم یادم رفت اسم بنویسم....بازم میگم مطمئن باش خیلی زود نی نی غافلگیرانه میاد تو دلت

ما که کامنت بدون اسم ندیدیم!! اما در هر صورت چه غافلگیرانه بیاد چه غیر غافلگیرانه همون اول یدونه میزنم در پشتش !میدونی که ههههههههه

خاطره مامان بردیا
4 مهر 90 14:42
مامانی نفس نی نی جون و دعواش نکن.... اکشال نداره میادش بالاخره... فقط باید یه کم ناز این نی نی ها رو کشید.. منم 8 ماه ناز این گل پسر و کشیدم تا بهم افتخار داد...

جدی هشتماه!!!! بردیا! خاله جون! توهم!!!چشم خاله روشن:-o

بابای کیان
5 مهر 90 9:59
سلام. از اینکه به وبلاگ کیان من سر زدید سپاس دارم ازتون مامان نفسو ان شاءالله که نفس شما هم به زودی بهتون هدیه بشه

ممنون بابای مهربون...

nafasemaman
5 مهر 90 10:21
عزیزم ایشالاه که هرچه زودتر خوش خبر باشی
نا امید نشو منم الان 2 ساله که منتظر نینی هستم هنوز نیومده /ایشالاه که همه ی نینی ها زود تر بیان و دل مامان هاشونو شاد کنن

ایشالا عزیزم

خاله صدف
7 مهر 90 14:15
نینی رو دعوا میکنی بعد میگی نمیاد
نینی جونم مامانی شوخی میکنه زود بیا تو دلش که عاشقته

آخه خاله صدف نی نی سر به هوا شده:-)

آسیه
10 مهر 90 9:57
به به ...چه عجب ....این وبلاگ به روز شد....
من مطمئنم که به زودی نی نی تو و سونیا و بقیه دوستان میاد تو دلشون....زدن رو خوب اومدی منم میخوام وقتی نی نیم دنیا اومد شوتش کنم



تو جرات داری دست رو نی نیت بلند کن خودم خدمتت میرسم:-/
مامی رها
27 مهر 90 1:01
نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس چه خاله بداخلاقی واه واه بقول سونیا ایششششش
ایشالله که تا عید نیومده خودش میاد

ایشالا رویا جونی .... راستی خدا شفات بده ههههههه

مامان فاطمه حسنا
5 خرداد 91 8:14
دوباره سلام. خیلی از پزشکا معتقدن استرس و فکر زیاد به این قضیه، خودش بزرگ ترین مانعه. امیدوارم آرامشتون زودتر به دست بیارین و زودتر خداوند به بهترین نحو دلتونو شاد کنه