مادرااااااااانه

من فقط لم داده بودم که.......

1390/12/7 19:10
نویسنده : مامی/آقای پدر
811 بازدید
اشتراک گذاری

واسه خودم لم داده بودم که یهو تلفن زنگید و ما رو واسه جشن تولد یه نی نی دعوت کردن منم که سرم درد میکنه واسه تولدنیشخند

واسه خودم لم داده بودم که سر و کله حمید جونم پیدا شد اگه گفتین توو دستش چی بود متفکر یه بلیط تئاترکمدی موزیکال که مدتها بود جور نمیشد بریم و این یعنی 3ساعت خنده از ته دلقهقهه

واسه خودم لم داده بودم که خبر رسید یکی از دوستامون واسه تولد خانومش دعوتمون کرده و این یعنی 5-6 ساعت بترکونniniweblog.comniniweblog.com

واسه خودم لم داده بودم که سونیا عزیزم sms زد "سلام نفس جونم خدا خواست و بالاخره جواب آزمایش منم مثب شد" و این یعنی یه دنیا خوشحالی برای من و ساعتها اشک شوق ریختنniniweblog.com

واسه خودم لم داده بودم که باز هم خبری خوش از خود بیخودم کرد که میگفت "بلیط جور شد پیدا کردن هتل با تو" باورم نمیشد من 15 سال بود که دلم برای دیدن این بزرگ مرد می تپید و همیشه دلم میخواست قبل از اومدن نی نی از نزدیک ببینمش اما چرا جور نمیشد نمیدونم! بله اینجوری شد که منم راهی مشهد شدم و برا همتون دعا کردم و مطمئنم که وسط اون شلوغی خدا صدای منم شنید چون خیلی مهربونتر از اونیه که ما تصورش رو میکنیم niniweblog.com

واسه خودم لم داده بودم که نه دیگه بخدا همه کارام مونده بود دیگه لم نداده بودمniniweblog.com

niniweblog.com

و باز هم اخبار نی نی:

عکس رنگی و تست a.m.h انجام شد و خدا رو شکر همه چی نرمال بود ظاهرا" فقط نی نی سر به هواست و معلوم نیست کجا داره واسه خودش میچرخه که اینورا پیداش نمیشهniniweblog.com

مادر جون تو که نیومدی بی زحمت اینماهم نیا که واسه مسافرت عید بابایی با دوستاش کلی برنامه ریزی کرده و بلیط و هتل هم رزرو شده خلاصه که اموال بابا رو به باد نده من قول میدم خودم توی مسافرت عید براش به باد بدمniniweblog.com

niniweblog.com

از اونجایی که ما نی نی نداریم پس عکس نی نی هم نداریم پس خومونو تحویل میگیریم و از رویدادهای اینماه خودمون عکس میگذاریم

لطفا" دوستانی که رمز رو ندارن و تمایل به دیدن عکس ها دارن خبرم کننniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
7 اسفند 90 19:26
سلام.ایشالله هم صحبت قلبت همنشین دلت بشه.به همین زودی و به وقتش. خیلی شیرین و بامزه مینویسین.من که همه رو خوندم.
خاطره مامان بردیا
7 اسفند 90 19:36
به به چقدر خبرای خوب... انشاء اله همیشه به گردش و تفریح و مهمونی و دیبس دیبس و پارتی می گم نی نی نداشتن این خوبی ها رو هم داره ها راستی زیارتت هم قبول باشه مسافرت و تعطیلات عید هم حسابی خوش بگذره. برو حالش و ببر که آخرین عید 2نفره تون هست...
مامان طاها
7 اسفند 90 22:22
چه عالی خدایا از این لم دادنا نسیب ما هم بکن
آسیه
8 اسفند 90 16:43
ای بابا نفس جون حسودیم شد همش که لم دادی..جای منم لم بده که نیاز دیگه وقت لم دادن به من نمیده....انشاالله خدا بده از این بچه های فضول بهت که دیگه وقت لم دادن نداشته باشی راستی منم رمز میخوامممم
مامان کارن
9 اسفند 90 1:28
سلام خانمی خوب کاری کردی که منو لینک کردی....عزیزم دوست دارم هر چی زودتر یه فرشته کوچولو خوشگل و سالم و شیطون بیاد تو دلت تا قدر این بیکاریهاتو بدونی... شوخی کردم عزیزم فرشتت داره میاد به من زنگ زد
مامان ترنم کوچولو
9 اسفند 90 11:30
سلام.نوشته های این صفحتون رو تمام و کمال خوندم.امیدوارم هر چه زودتر به حاجت دلت برسی.دوست داشتین رمزتونو بهم بدین.خوشحال میشم ببینمتون
فاطی مامان صبا
9 اسفند 90 11:41
منم رمز می خوام مبارک عسل جان وب جدیدت من اولین بار دیدمش
مروا
9 اسفند 90 13:03
ایشال همیشه لمیده و راحت باشی و خبرای خوب تند و تند برسه وای که چه حالی میدهه
راستی برای سونیا هم خیلی خوشحال شدم از ته دلم خدا رو شکر کردم و خواستم ایشالله به زودی خبر خوب برای خودت باشه عزیزم

راستی مشهدی خانم زیارتت قبوللللللللللل


مامان الینا
9 اسفند 90 14:46
خوش به حالت
ثمين
11 اسفند 90 12:18
ايشاله تا عيد هم تو دل شما ني ني باشه هم تو دل من!
منم دوس دارم هفت سين پوشكي بسازم


مامان طاها
11 اسفند 90 15:35
سلام... ---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------به روزم-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| ومنتظر کولاک کردن تو
نوژا و وحیده
12 اسفند 90 9:58
سلام عزیزم ... عکسای خوشگلت رو دیدم و اگه یه نی نی داشته باشید و اونم دختر مطمئنم خیلی ناز میشه ترکیب صورتش .... همیشه شاد باشید و همیشه خندون و بی غصه ...
مرضیه
14 اسفند 90 9:34
سلام گلم از وبت خوشم اومد ممنون که به ما سر زدی دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم تا وقتی نینی اومد یه دوست جیگر داشته باشه راستی پیغام خصوصیت به دستم نرسید
مرضیه
14 اسفند 90 9:35
خیلی خوبه که این همه خبر خوب رو تو یه فاصله کم شنیدی امیدوارم همیشه شاد باشی و خوشحال
مامان طاها
14 اسفند 90 18:52
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
ثمین
19 اسفند 90 1:35
منم رمز ندارم
مامان طاها
21 اسفند 90 1:58
سال نو پیشاپیش مبارک
مامانی درسا
21 اسفند 90 7:42
زیارت قبول نفس جون واسه ما هم دعا کردی گلم . معلومه که خدا و امام رضا صدای نفس گلمو میشنون . یه دنیا بوس
نارینه
25 اسفند 90 23:54
خوووووووووووووووششششششششششششششش بحالت با این همه خبر خوب ... منم رمز میخوام ... لطفا
سارا(مامان شهیار)
11 فروردین 91 15:38
سلام.وبلاگت رو اتفاقی پیدا کردم.خیلی باحال بود.خدا قسمت منم از این لم دادنا بکنه.فقط 2 ساعت راحت بخوابم که نه بچه نق بزنه نه بابای بچه.....(به منم رمز میدی؟) با اجازه میلینکمت
سارا(مامان شهیار)
15 فروردین 91 10:43
راستی رمزتوو ندادیاااااااااااااااااا


خصوصی تونو چک کنین گذاشتم براتون:-)
یاسمن مامان رادین
2 اردیبهشت 91 16:38
سلام نفس جوون. سال نو مبارک. امیدوارم همیشه خبرهای خوش داشته باشی عزیزم
بارانم
12 اردیبهشت 91 20:35
میشه عکساروببینم؟؟؟
Solmaz mami baran
15 اردیبهشت 91 9:59
Slm nafasi Joonam . Khoobi glam ? Baba avaze in hame lam dadan ye kam karaye dg Bokoni nini miadaaaa . Heeeeeee Rasti kheili kheili khosh Hal shod am at khabari ke dar morede sonia joon bood . Omidvaram be zooid ghesmate to bashe . Be sonia ham 100000000000000 ta Tabrik Migam . Doosetoon dar am havaaaaar ta . Boooooooos booooooos . Bye Rasti ramzeto Baran befrest ax aye ghashangetam bebinam .
مامان امیر علی
8 خرداد 91 18:16
سلام.چه خوشگل نوشتی.عاشقشم. ایشالا زود زود نی نی تون سر به راه بشه و بیاد تو دلتون به ما هم بسر.اگه هم با تبادل لینک موافقی بخبر
مامان حسنا
9 اسفند 91 18:31
عزیزم به من رمز میدی؟؟؟ راستی من لینکت کردم
شقایق مامی گلدونه ها
14 اسفند 91 15:58
نفس جون اگه دوست داشتی به من هم رمز بده مرسییییییییییییییی