مادرااااااااانه

ظاهرا" همه چی آرومه.....

1390/11/2 22:55
نویسنده : مامی/آقای پدر
846 بازدید
اشتراک گذاری

درسته! ظاهرا" دوباره همه چی آروم شدهلبخند

مدتها بود که تمام فکر و ذکرم اومدن نی نی بود و نیومدنش آرامش زندگیه قشنگمو بهم زده بودنگران

اما الان دیگه به لطف خدا و کلاس یوگا و محبتهای مثال زدنیه حمید عزیزم به یه آرامش نسبی رسیدمخجالت

مدتها بود که یادم میرفت خدا رو بخاطر داشتن حمیدم شکر کنم و چقدر ازین بابت متاسف هستمدل شکسته

اما الان دیگه هر روز صبح با یه بوسه گرم چشمامو باز میکنمو همونجا میگم خدایا شکرت من همین آرامش رو میخوام چه با نی نی چه بی نی نیماچ

خبر اول: نی نی خیلی بی ادبی که به مامی کادوی تولد ندادی! معلوم هست تو به کی رفتی؟ البته خودم میدونم به کیا رفتیچشمک

خبر دوم:مامان دکترشو عوض کرده و خانم دکتر جدید براش عکس رنگی و تست a.m.h نوشته ایشالا که خیر باشهاوه

خبر سوم: دیروز اینجا حسابی برف اومد و امروز زمین مثه شیشه بود مامی رفته بود بیرون و ماشینو یه گوشه پارک کرده بود که ییهو یه پرشیا رو برف سر خورد و یکراست تشریف آورد توو ماشینه مامیعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان طاها
2 بهمن 90 23:53
سلام بالاخره اومدی راستی امیدوارم دکتر جدید بتونه کمکت کنه و اینکه سر ماشینت چه بلایی اومد
وحیده و نوژا
5 بهمن 90 13:02
سلام خیلی خوشحالم که روحیه ات عالی شده و برای همه آرزوهای زیبات از صمیم قلبم دعا میکنم ... چه با نی نی چه بی نی نی به خدا زندگی زیباست قدر همه لحظه های خوشت رو بدون ... راستی مرسی به ما سر میزنی ولی ما با تاخیر میاییم و تولدت هم با تاخیر 1000000000000 تا مبارک
مادر سامان
5 بهمن 90 16:03
سلام خاله نفس مرسی که به من سر زدی خدا کنه یه نی نی مو فرفری مثل من خدا بهت بده .نگران نباش خدا این قد بزرگه یه وقتی بهت نی نی می ده که خودت هم اصلا خبر نداری .اگه خواستی یه دکتر بهت معرفی کنم .کارش بیسته.
خاطره مامان بردیا
5 بهمن 90 18:36
1. به به چه عجب وبلاگ به روز شده 2. انشاءاله که همیشه همه چی آروم باشه و قدر نعمت هایی رو که داریم بدونیم. 3. من از طرف نی نی برای کادو نخریدن عذر خواهی می کنم.انشاءاله سال آینده جبران می کنه مامانش 4. امیدوارم از دکتر جدید راضی باشی و همه چی هم رو به راه باشه 5. خوش به حالت که اونجا برف اومده 6. در مورد ماشین هم فدای سرت 7. من همچنان منتظر خبرای خوب هستم
مامانی درسا
6 بهمن 90 2:18
وای ماشین مامی رو ولش خودت چه طوری ؟ و دیگه اول مطلبت رو خوندم خیلی خوشحال شدم این یعنی زندگی . و خوشحال که دوباره اومدی . نری دوباره یه ماه دیگه بیای . ما بهت عادت کردیم . دوست دارم .
نسیم
6 بهمن 90 13:26
عزیزدلم با تاخیر میلاد پرمهرت مبارک .... تا باشد سلامتی / شادی / عشق ....
مروا کوچولو
7 بهمن 90 3:07
خدا رو شکر که رو به اهی خاله نفس مهربوننننن همه چی رو بسپار دست خدا و ببین که چقدر قشنگ و زیبا همه چی درست میشه فقط خداست که صلاح بنده هاشو میدونه پس خودتو راحت تو دستای خدا رها کن
آسیه
7 بهمن 90 18:12
سلام نفس جون خدا رو شکر که خوبی...امیدوارم زندگیت پر از شادی باشه همیشه و همه جا عزیزم
ترانه
8 بهمن 90 14:52
سلام .اولین باره دارم میام اینجا.منم مثه تو منتظرم عزیزم.5/1سال هست میخوام اما نشده.واست دعا میکنم
بــــاران جوجو
8 بهمن 90 21:58
سلام نفس جونم . خوبی ؟ خیلی خیلیییی خوشحالم که حال روحیت انقدر خوب شده . دیدی همیشه میگفتم بی خیال شو ؟ انشالله که زود زود هم نتیجه این آرامشتو میگیری و یه نی نی تپل و ناز میاد تو دلت . راستی تفلدت مبارک دوستــــــم . انشالله سال دیگه تفلدتو با نی نیت جشن بگیری . یه جشن سه نفره و شیرین . ممنون که همیشه به ما سر میزنی و بهمون لطف داری . بارانم سلام میرسونه . بوووووووووس . و یه بوووووووووووووووووووس گنده تر برای نفس خاله .
سولماز مامی باران
8 بهمن 90 22:01
راستی با اجازت ما لینکتون کردیم .
مامانی درسا
9 بهمن 90 2:01
سلام خوشحالم که خوبی خوشحالم که همه چی خوب بوده انشاالله در پناه حق به همین زودیا همون میشه که میخوای ..
مامی رها
11 بهمن 90 16:31
هههههههههههه
ثمین
12 بهمن 90 19:42
سلام گلم! منم الان در شرایط توام! دقیقا همین مراحل رو تا چند هفته پیش گذروندم و حالا همه چی آرومه!!! واسم دعا کن... نوشته هات رو دوس دارم و لینکت کردم! اگه دوس داشتی به دنیای کوچیک منم سر بزن!
پریسا مامی صدرا و صهبا
15 بهمن 90 9:55
سلام آموزش طراحی تقویم سال 91 را شروع شد http://noruz1391.niniweblog.com/
مامانی درسا
15 بهمن 90 11:12
سلام نفس عزیزم . خوبی ؟ خوشی ؟ اومدم فقط حالتو بپرسم دوست من . دوست دارم .
مامان محمدرضا
15 بهمن 90 22:56
سلام به خاله ی جدید پسرم . خوبی ؟ خیلی خوشحالم بهمون سر زدی . آره عزیزم با تمام وجودم می خندم . با اجازه لینکت می کنم
مامان ساوینا
16 بهمن 90 8:21
azizam ishala ke hamishe delet arom bashe, tavalodetam ba ye rize takhir mobarak bashe . mamnon ke be ma sar mizani boooooooooooooooooos
مامان الینا
16 بهمن 90 11:54
سلام خدارو شکر که بهتری انشاالله که همیشه شاد باشی وووووووووووووووووووووااااای ماشین چی شد من که رو ماشین خیلی حساسم اگه من بودم همونجا سکته میزدم
مامان الینا
17 بهمن 90 1:42
سلام نیستید ؟؟؟؟
مامان محمدرضا
17 بهمن 90 17:05
فکر کنم همه ی همسرانی که اسمشون حمید ه معرکه اند
مامان محمدرضا
18 بهمن 90 12:44
سلام دوست خوبم . چقدر مهربونی . مرسی گلم
خاطره مامان بردیا
18 بهمن 90 17:20
خصوصی داری خاله جون
خاطره مامان بردیا
18 بهمن 90 19:27
مرسی عزیزممممممممممم. به توصیه ات گوش کردم
نارینه
19 بهمن 90 0:45
خداروشکر که آرامش تو خونتون حاکمه ... خبرسوم عالی بود !!!!!!!!!!!!!
الهام (مامان لنا)
22 بهمن 90 22:38
سلام خداروشکر حالت خوبه عزیزم اصلا" ناراحت نباش ایشالله خدا بزودی یه وروجک ناز بهت هدیه میده مرسی که به ما سر زدی
بهارك
22 بهمن 90 23:51
سلام.. طراحي عكس با دكورهاي اتليه اي و قالب وبلاگ و تقويم.. ممنون ميشم سر بزنيد و مارو لينك كنيد..
آرشیدا کوچولو
23 بهمن 90 16:19
انشاللللله خدا یچی مث من بداره تو دلللللت خمون جولی که تو دل مامانم گذاشت بعد خشت سال
مائده
23 بهمن 90 21:23
نگران نباش عزيزم توكلت رو بكن به خدا فقط اونه كه ميدونه و ميتونه
سونیا
23 بهمن 90 22:23
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزززززززززززززززززززززززم....خوشحالم که عالی هستی...همیشه عالی بمون چون لیاقتت جز این نیست....تو این حال و هوای خوشه که میبینی یهو خوشیها داره به سمتت سرازیر میشه و تازه یه قسمت کوچیکی از این خوشیها نی نیه....بهترینها رو برات میخوام بهترینممممممممممممممممم
فرینام
24 بهمن 90 17:20
ممنونم ازت مهربان بانوی نی نی سایت شما عزیز دلم به همه لطف داری. یکم گاهی ما آدم ها غافل میشیم از حکمت خدا. این دیر مادر شدن من و شما یک حکمتی داره بس بزرگ و عجیب... مثلا شاید به ما که برسه به هر نی نی یه bmw بدن. خدا رو چه دیدی!!! شاید دیگه...
مامانی درسا
25 بهمن 90 15:06
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . . روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک
ونوشه مامان پارسا
25 بهمن 90 18:12
سلام عزیزم. خوبی ؟ چه خبرا ایشالله که بار دیگه که میام اینجا خبر بارداریت رو ببینم. کار خیلی خوبی کردی که رفتی یوگا. من3-4 سالی هست که تمرین میکنم. تمرکز رو شعله شمع رو حتما انجام بده چون تخمدان رو فعال میکنم. هورمون های بدن با یوگا منظم میشه. موفق باشی
مامان طاها
30 بهمن 90 15:26
کجایییییییییییییییییی؟ دلمون پوسید