مادرااااااااانه

مامان متولد و سپس متحول میشود ها ها ها!!!

1390/10/1 0:01
نویسنده : مامی/آقای پدر
751 بازدید
اشتراک گذاری

بازم دی ماهniniweblog.comماه تولد من! niniweblog.comعزیز دلم من خیلی عاشق

تولد بازیم اما از پارسال که وارد دهه30 از زندگیم شدم حسابی لجم گرفته از اولشم از 30 سالگی متنفر بودم منکه عمرا" امسال شمع 31 رو فوت کنم نهایتا" 21رو میفوتمniniweblog.comبازم دی ماه! ماه کریسمس, ماه نو شدن سال میلادی, ماه بابانوئلniniweblog.comبازم دی ماه! ماهی که میخوام متحول بشم! ماهی که میخوام خودمو توی دستای خدا ببینمو همه چیو به خودش بسپارمniniweblog.com

عشق من اگه امکانش بود سعی میکنم با بابایی بیام دنبالت منتظر باش اگه دوست داشتی باهامون بیا اگرنه هم اشکالی نداره چون میدونم دست خوب کسی سپردمت پس نگرانت نمیشم به بازیت برسniniweblog.comراستی

اگه بیای میشی "فرشته ای از جنس مهر" چون فرشته هایی که اینماه بیان توو دله مامانشون به امیدخدا مهرماه بدنیا میان! بازم فکرات رو بکن ببین خودت چی دوست داریniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

یاسمن مامان رادین
1 دی 90 3:58
عزیزم تولدت مبارک گلمممممم الهی که بابانوئل امسال یه نی نی خوشمل و سالم برات هدیه بیاره. الهی امین با اجازه من لینکت کردم و منتظر خبرای خیلی خیلی خوبت هستم. یادت نره بهم خبر بدی
nafasemaman
1 دی 90 12:45
تولدت مبارک ایشالاه 120 ساله شی //////////// ایشالاه همین ماه خبر بارداریتو بدی
آسیه
1 دی 90 17:22
به به تولدت مبارک خانوممممممممممممممممممممممم انشاالله توی همین ماه بهترین ها برات پیش بیاد دوست خوب و عزیزممممممممممممم
شیوا
2 دی 90 11:29
سلام وقتتون به خیر و خوشی . اگر وب بیا تو ببین چه خبره رو دوست دارین به کد 189 رای بدین . دوستنون دارم یه عالمه .
خاطره مامان بردیا
3 دی 90 0:19
خاله جون تولدت مبارک انشاء اله 120 ساله شی امیدوارم توی ماه تولدت اتفاق های خوب خوب برات بی افته
مامان آناهل
3 دی 90 1:48
خیلی قشنگ احساست رو مینویسی . تنها تو میدانی * بهترین * در زندگیت چگونه معنا میشود ، من آن بهترین را برایت از صمیم قلب آرزو میکنم .
مامانی درسا
3 دی 90 11:51
مامانی آینده . خاله نفس درسایی . تولدت هزاران بار مبارک . یلدا بهت خوش گذشت من که بدشانسی آوردم و دختری یلدا نداشت . دوستت دارم یه عالمه خاله جونی .
سایه
3 دی 90 23:47
عزیزم خیلی جالبه که داری از قبل بارداریت مینویسی پسر من هم متولد دی ماهه تولدتون مبارک دوست داشتی بهمون سر بزن وتبادل لینک کنیم
مامان الینا
3 دی 90 23:54
تولد تولد تولدت مبارک انشاالله که سال دیگه باهمراهی نینی خوشگلتون تولدتو جشن بگیری
نارینه
4 دی 90 0:49
سلام عزیزم .. ماهه تولدت مبارک !! چقدر خوشحالم که همه چیزو سپردی دست خدا ... منم توی ماهی که بیخیال نینی بودم خدا فرشتم رو بهم هدیه داد ... ایشالله همین ماه یه مهمون کوچولو داشته باشید
نفس
4 دی 90 19:23
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله سال بعد نی نی ت یا تو بغلته یا تو دلت شنیدم میگن هر کی روز تولدش از خدا هر چی بخواد بهش هدیه میده انشالله خدا هدیه آسمونی تو به زودی زود بفرسته
خاله برديا
7 دی 90 8:47
نفس جونم تولدت مبارك باشه ايشاا.... به مباركي اين ماه تولدت خداوند بهترين هديه زندگيتو توي دلت ميزاره و تو شاد شاد ميشي
مامانی درسا
8 دی 90 11:28
خاله نفس خبری ازت نیست خوبی . یه خبری بهم بده از سلامتیت .
ستیا
8 دی 90 14:20
نفس جونم تولدت مبارک از خدا واست بهترین ها رو آرزو میکنم
مامان ساوینا
9 دی 90 7:52
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم انشاالله که سال دیگه با نازت تولدتو جشن بگیری. به مام س بزنید.
خاطره مامان بردیا
12 دی 90 17:58
ما همچنان منتظر خبرای خوبیم خاله جون
مامانی درسا
13 دی 90 23:56
خاله نفس خوبی . خوشی .
کارن
20 دی 90 0:45
تولدت یه عالمه مبارک خاله جون
مامانی درسا
20 دی 90 3:06
خاله نفس درسای . خوبی . من و درسا یه عالمه دوست داریم .
مامی رها
22 دی 90 11:43
سلامممممممممم تولدت مبارک خاله نفس ببخش دیر گفتم ولی قبلش زود گفتم هههههایشالله که هرچه زودتر به ارزوهات برسی برات ارزوی بهترینا رو دارم
الی جون
22 دی 90 12:04
سلام نفس جون وب زیبایی داری انشاله با اومدن نی نی زیباتر هم بشه
مامان یاس
28 دی 90 21:55
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
فهیمه
30 دی 90 12:43
تولدت مبارک عزیزم ان شالله 120 ساله بشی و اطرافت پر باشه از نی نی هایی که نصفی نی نی های خودت و بقیه نوه هات هستند منم مثل شما منتظر بودم البته نزدیکه 3 سال منتظر بودم ولی الان خدا بهم یک هدیه داده همیشه دعاگوت هستم و امیدوارم خیلی زود در مورد نی نی که منتظر هستی بنویسی
عارفه
9 فروردین 91 13:36
سلام