مادرااااااااانه

خداجونم خیالت راحت ایندفعه نی نی نمیخوام!!!

1390/9/1 1:04
نویسنده : مامی/آقای پدر
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خداجون... خوبین؟

حتما" الان میخواین بپرسین من چطورم آره؟ آخاز حال من بگذریم فکر کنین همه چی خوبهدل شکسته

خدا جون یه خواهشی داشتم...میشه یکبار بیاین پایین! میشه بیاین ببینین مامانایه منتظر این پایین توو چه حالین؟ باور کن ازون بالا نمیشه به عمق ناراحتیشون پی برد!!!

خدا جون دیروز وقتی پری برای اولین بار توو زندگیم عقب افتاد حالمو دیدی! وقتی از آزمایشگاه برای آز.خون وقت میگرفتم صدای قلبمو میشنیدی؟ وقتی توو راه صلوات میفرستادمو نذرامو به خودم یاداوری میکردم کجا بودی!! بخاریه ماشینو که روشن کرده بودم پس چرا وقتی رسیدم آزمایشگاه دستامو پاهام یخ کرده بودن تو میدونی؟؟ متوجه شدی وقتی خانومه گفت یکساعت دیگه جوابش مشخص میشه فقط به این فکر میکردم که شب چجوری حمید رو سوپرایز کنم!

اومدم خونه و بالاخره این یکساعته لعنتی هم گذشت... گوشیو برداشتم شماره رو گرفتم توو دلم غوغایی بود ...خودمو معرفی کردم... "خانم جواب آزمایشتون منفیه"

چرا اشکام داره میاد! چرا قلبم تیر میکشه!! چرا سرم درد گرفته!!! چرا احساس تنهایی میکنم!!!! چرا دلم میخواد بمیرم!!! چرا چرا چرا

جواب چراهارو تازه الان متوجه شدم ... چون من هنوز تورو نشناختم... چون من هنوز آمادگیه مادرشدن رو ندارم...پس فرشته کوچولوم رو بخودت میسپرم...به امانت پیشت باشه تا روزیکه بتونم خوبه خوب بشناسمت... تا روزیکه بتونم اینهمه غم رو از توو دلم بیرون کنماسترسدل شکسته  نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

سمانه
1 آذر 90 10:58
حتما عزیزم...............................
شقایق
1 آذر 90 13:48
سلام عزیزم ایشالله زودی مامی میشی
سمانه مامان کیمیا
1 آذر 90 15:00
مو به تنم سیخ شده خیلی از اعماق وجودت نوشتی دلم لرزید با تمام وجودم دعا میکنم زودی مامان بشی ایشالا
خاطره مامان بردیا
1 آذر 90 15:23
از ته ته ته دلم برات دعا می کنم. امیدوارم هر چه زودتر یه نی نی ناز دوست داشتنی بیاد توی دلت... همه چی رو بسپار به خدا و فقط منتظر باش.. توی وبلاگ بردیا منتظر خبر خوب مامان شدنت هستم
فهیمه
2 آذر 90 1:37
مرسی عزیزم که بهم سر زدی و نظر برام گذاشی وبلاگت و خوندم دلم گرفت امیدوارم که خیلی زود زودتر از اون که فکرش هم کنی نی نی نازت و بغلت بگیری.
فهیمه
2 آذر 90 1:39
با اجازت لینکت کردم چون همدردیم. دوست داشتی با هم در ارتباط باشیم خوشحال می شم.
ملیح
2 آذر 90 12:25
عزیزم ممنمونم که به وبلاگم سر زدی انیدوارم هرچی به صلاحته مهربون یار همونه بهت هدیه کنه میدونم خیلی سخته اما ... التماس دعاااااااااااااا
ساغرجون(مامانی)
3 آذر 90 15:12
سلام عزیزممممممم ممنونم که به وبلاگم سر زدی عزیزممممم خیلی وبت قشنگه انشاءالله که هر چه زودتر زودتر به حق این ماه عزیزی که داره میاد باردار بشی و بغلت یه نی نی ناز و خوشگل و سالم خدا بهت بده و بیاد تو بغلت.
مامی رها
4 آذر 90 19:19
سلاممممممممممممز نفسووووووووو عزیز دلم رها میگه ایشالله که بزودی نی نی خاله نفس جونم میاد فقط باید صبور باشه و توکل کنه بخدا
نوشین
7 آذر 90 1:35
مرسی که اومدی به دیدنم...بازم بیا خوشحال میشم...تو این روزا واسم خیلی دعا کن لطفا...منم واسه تو
مامانی درسا
7 آذر 90 1:36
نقس جان دوست خوبم . از اینکه به وب درسایم سرزدی متشکرم . باعث افتخاره که دوست خوبی مثل شما پیدا کردیم . نفس جان بخاطر اینکه یادم نره دوست خوبی مثل شما دارم میخوام لینکت کنم اگردوست داشتی منو لینک کن . ضمنا" من هم سالها در آرزوی بچه بودم بحمداله با صبر و امیدی که داشتم خدا جون درسایم را بهم داد . امیدوارم به حق این ماه عزیز بزودی فرزندت را در آغوش پر مهرت بگیری . تو بهترینی
مامان سوگند
7 آذر 90 7:56
از ته دلم برات آرزو مي كنم كه خيلي زود مامان شي انشاله
خاله برديا:::
8 آذر 90 10:45
نفس جون من هميشه وبلاگتو توي وبلاگ برديا مي خونم خيلي خيلي قشنگ نوشته بودي ... واقعيتش هم همينه هنوز وقتش نشده عزيزم هر وقت كه خدا بخواد خودش ميده همه چي و بسپار به خودش ... تمام حالات و روحيات تو رو درك ميكنم ولي چاره اي جز انتظار نداريم.... اميدوارم به زودي زودي بيام با خبر خوشحال كننده مامان شدنت روبرو شم ....
نوژا و وحیده
8 آذر 90 22:44
عزیزم ... با تمام وجودم برایت آرزو میکنم به آرزوی مادر شدن زودتر برسی ...
سونیا
10 آذر 90 22:34
نفس جونم...اشکام دارن میان...نمیتونم حروف رو رو کیبورد ببینم...ای خداااااااااااااااااا...دلم گرفت،...نفسم میدونم چی میگی میدونم چی میکشی...کاش زودتر غصه هات تموم بشه...کاش زود زود مامان شدن رو تجربه کنی...خدای من دل دوستمو شاد کن
سونیا
10 آذر 90 22:38
از ته دلم دعا میکنم دفعه بعد که وبلاگتو آپ میکنی واسه خبر مامان شدنت باشه...دوستت دارم...بووووووووووووووووس
مامانی درسا
11 آذر 90 3:41
خاله نفس جان . خوبی . ما نذری دارم روز تاسوعا . از ته ته دلم برات دعا میکنم . دوست دارم گلم
مهناز
12 آذر 90 12:56
انشاا... خدا تپل موپولش رو بهت بده. مثل بیتا اخمو باشه. انقدر شیطون باشه که بگی...
آسیه
16 آذر 90 12:44
سلام من نمیدونم کی وبلاگ اپ میکنید که من متوجه نمیشم انشاالله زود زود مامان میشی گلم من مطمئنم
مامانی درسا
18 آذر 90 3:00
خاله نفس عزیزم . ممنونم که بهمون سر زدی . امیدوارم خیلی خیلی زود خبرهای خوب ازت بشنویم .
سوگل
18 آذر 90 18:51
سلام نفس عزیز خوبی ؟ چه خبر ؟ نکنه مامان شدی دیگه کم پیدا شدی خبری ازت نیشت من برات ایمیل دادم منتظر جوابم انشالله به زودی خوش خبر باشی
خاطره مامان بردیا
21 آذر 90 20:43
خاله نفس جونم کم پیدایی
مامان آرزو
22 آذر 90 17:53
عزیزم نوشتت دلمو شکوند و از ته دل با آرمان کوچولو خواستیم به زودی مامی بشی 1 نی نیه سالم و صالح
نسیم
23 آذر 90 1:52
سلام عزیزم ان شا الله خدا حاجت روات کنه ولی هیچی رو به زور از خدا نخواه بذار هرچی به صلاحته همون بشه خدا خیلی بزرگه اینو باورکن .خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
مامان الینا
23 آذر 90 14:37
عزیزم من از همین حالا دعا میکنم دفعه بعدی که اومدم واز وبلاگت دیدن کردم برامون باخوشحالی نوشته باشی که مامانا منم به جمع شما اومدم پس به امید اون روز خدایا زودی به دوست ما یه نینی سالم وصالح هدیه بده انشاالله
نفس
23 آذر 90 16:43
سلام دوست مهربونم چقدر جنس دلتنگی هات ببرام آشناست......نکنه داری از غصه دل من میگی؟ درکت میکنم و دعات میکنمم هر چه زود تر به آرزوی قشنگت برسی........ به من هم سر بزن یکی ام مثل خودت
آسمان
23 آذر 90 20:15
عزیزم با هر کلمه ای که خوندم فقط اشک ریختم خیلی صادقانه بود ..حالت رو درک می کنم چون یاد روزی می افتم که خودم ذفتم آز بدم و منفی بود . ایشالا خدا انتظارت رو به سر بیاره عزیزم
مروا کوچولو
23 آذر 90 23:48
خاله نفس مهربون انشالله که خدا هر چی زودتر برات هدیه ات رو بفرسته روی زمین شک نکن که خدا برات بهترین رو کنار گذاشته که انقدر دیر داره میاد انشالله که به همین زودی ها میاد عزیزم من از طرف نی نی بهت قول میدم
یاسمن مامان رادین
25 آذر 90 0:42
الهی قربونت برم. حتما یه خیری هست. الهی که به زودی مامان بشی عزیزم.
faeqeh
26 آذر 90 1:37
وقتی نوشته تو خوندم یاد خودم افتادم دقیقا یه بار با خدا همچین مکالمه ای داشتم دقیقا در بهترین موقع برای تو و نینی وقتی دیگه باورت نمیشه سورپرایز میشی اون روز یاد من بیفت بهت قول میدم
مامانی درسا
28 آذر 90 11:30
عزیزم پست جدید نذاشتی . نگران شدم . خوبی از حال خودت با خبرم کن .
مامانی درسا
29 آذر 90 2:01
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا پیشاپیش یلداتون مبارک
هدی مامان مبین
30 آذر 90 13:14
منو یاد پارسال خودم انداختی و همینطور یاد 5سال پیش .... همین حس رو داشتم...همین!!! خدا صداشو شنیدی؟؟!! دوستت دارم خدا ایشالا زود مادر بشی
مامان آرینا
30 آذر 90 19:06
من از سایت www.upsara.com استفاده می کنم.وقتی وارد سایت شدی روی گزینه browseکلیک کنید وعکس را در درایو مد نظر انتخاب کنید که بصورت کد در کادر browse قرار می گیرد.سپس گزینه شروع اپلود را کلیک کنید و صبر کنید تا عکس اپلود شود.عکس به صورت کادر کوچک مشخص می شود روی عکس کلیک کنید ودوباره عکس به صورت بزرگتر و باکادر نقطه چین مشکی مشخص می شود دوباره روی عکس کلیک کنید و حالا عکس را کپی و در وبلاگ قسمت ارسال مطلب past کنید .
جغله کوچولو
1 دی 90 0:28
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
کاملیا مامان آرتین
30 بهمن 90 0:21
از ته دل برات آرزوی مامان شدن می کنم مطمئنم که لایقشی
نایسل
7 اسفند 90 15:42
ایشالا زودی مامان میشی فدات شم
مامان نیکانی
7 اسفند 90 17:49
واقعا تحت تاثیر نوشته هات قرا گرفتم...اشکم دراومد.....اینشالاه نی نی ت هر موقع که صلاح بود میاد پیشت عزیزم
bahar
19 فروردین 91 2:07
اشکم در اومد منم مثل شما هستم ایشالا خدا جواب اشکامونو بده