مادرااااااااانه

خصوصی با خدا

1390/12/21 15:02
نویسنده : مامی/آقای پدر
805 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا انقد فشار نیار دارم خورد میشم صداش رو نمیشنوی عزیزمدل شکسته

موندم از کجا به فکرت میرسه اینا رو نازل کنیمتفکر

درسته هیچی از حکمتت سَرَم نمیشه ولی از قدرتت خیلی سَرم میشه هانگران

بیشتر از اینا ازت انتظار دارم یکمی ملایمتر رفتار کن نازنیـــمافسوس

منکه با قضیه دیر و زود شدن کنار اومده بودم اصلا" خودم بهت گفته بودم صبر میکنم بازم اینهمه فشـــار لازم بود؟!قهر

هرکاری کنی بازم دوستت دارم مواظبه خودت باش ببخشید اگه نگرانت کردم ولی اگه باهات حرف نمیزدم میترکیدم ماچ

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامانی درسا
22 اسفند 90 2:12
نفس جان عزیزم نگرانم کردی خوبی . عزیز دلم این وب ها جای خوبیه واسه درد دل کردن و خالی شدن آدما از دست زمونه انشاالله خوب باشی و خوش دوست من . نفس حان باور کن من همه ی شماها رو خواهرانه دوست دارم . و برای هر کدوم شما یه تصویر خیالی درست کردم . که البته ممنونم که بهم اعتماد کردی و رمزو بهم دادی میدونی چیه من از تصویر شما گل خانمم تقریبا" 80 درصد همین انتظارو داشتم یه صورت زیبا و مهربون . دوست دارم عزیزم .


فاطمه
22 اسفند 90 15:26
سلام عزیزمممممممممم چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی درسا
23 اسفند 90 14:17
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم .
مرضیه
24 اسفند 90 10:47
سلام نفس جونم خوبی گلم ایشالا که نی نی زود بیاد خودتو اذیت نکن خدا خودش بهتر صلاح می دونه کی بهت یه فرشته خوشگل بده امیدوارم همیشه شاد باشی
نارینه
25 اسفند 90 23:55
منم دلم برای خدام تنگ شده .......
مامانی درسا
26 اسفند 90 8:36
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامان طاها
26 اسفند 90 9:46
سلام قوربونت برم
خدا خودش میدونه داره چه میکنه مطمین باش هوای همه بنده هاشو داره
نا امید نشو
ادامه بده


ثمین
26 اسفند 90 11:58
مریم(رایان و باران)
27 اسفند 90 23:51
سلام نفس جونم. منو یادته اومدی و برای رایان و باران نظر دادی.(قربون دستت) عزیزم خیلی قشنگ مینویسی.منو یاد روزهای گذشتم انداختی تا بازهم از ته ته دلم از خداجون مهربون تشکر کنم. خداروشکر عکس رنگیت مشکل نداشت پارسال این موقع ها با همین عکس رنگی فهمیدم نمیتونم تا ابد باردارشم.ولی حالا میبینی با خواست خدا وکمک دکی 2 تا نی نی دارم. از ته دل میخوام سال بعد این موقع نی نی تو دلت باشه.(آمین) زود بیا به من و رایان و باران بگو تا خوشحال شیم. منتظر خبرخوبتم
فهیمه
28 اسفند 90 11:14
عزیزم اومدم بهت بگم که از قدرت خدا هیچ وقت نا امید نشو فکر کنم وبلاگم و خوندی دو سال طول کشید تا خدا منو غافل گیر کرد از همون اول که اقدام کردم درمان می کردم ماه اولی که اقدام کردم عکس رنگی گرفتم دو بار آی یو آی نا موفق داشتم و یک روز در کمال نا باوری طوری که من اصلا فکر نی نی نبودم و و برای مرکز نازایی وقت گرفته بودم کاملات غافل گیر شدم و الان هفته 17 هستم و الان منتظرم البته مشکلات زیاد دارم ولی از خدا نا امید نیستم اینارو گفتم که بدونی نی نی شما هم خیلی زود می آد اصلا فکرشو نکن. امیدوار باش
خاطره مامان بردیا
2 فروردین 91 13:50
سلام .سال نو مبارک... از نوشته هات معلومه حسابی واسه خدا قاطی کردیا نگران شدم. چی شده؟ دوست داشتی بیا تو وب بردیا بگو
نفس
5 فروردین 91 10:07
سلام دوست جونی سال نوت مبارک.امیدوارم این سال به تمومه ارزوهای قشنگت برسی و ما رو خوشحال کنی راستی مرسی که بهم سر میزنی ......
سونیا
6 فروردین 91 13:29
نفس جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با تمام وجودم درکت میکنم...و با تمام وجودم باور دارم یه روز خدای مهربون غافلگیرت میکنه و قدرتشو اینطوری بهت نشون میده...باور کن خدا خیلی خیلی مهربونه...شعار نمیدم اما اون وقتی که خدابرای تموم شدن انتظار گذاشته بهترین وقته شک نکن....فقط صبور باش و اروم...اینجوری خیلی بهترهمطمئن باش روزای قشنگ زندگی هم دارن انتظارتو میکشن....خیلی هم نزدیکن...خییییییییییییییییییلی
نوژا و وحیده
9 فروردین 91 2:36
سلام .... سال نو مبارک ....سلامتی همواره باوجودت .... بوسهما هم نثارت ....
مامان سمانه
30 فروردین 91 3:05
ممنون عزیزم که قابل اعتمادت بودم ولی نتونستم ببینمت با اجازه لینک شدید
مامان ترنم کوچولو
12 خرداد 91 22:51
سلام.خصوصی