مادرااااااااانه

سال نو مبارک...

1391/1/9 18:11
نویسنده : مامی/آقای پدر
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سالِ نو از راه رسید! شاید هیچکس بیشتر از من از رفتن به یک سالِ جدید خوشحال نباشه و شاید هیچکس غیر از خدا علت این خوشحالی رو ندونهniniweblog.com تنها چیزی که همیشه از خدا خواستم سلامتی و آرامش بوده و بس!niniweblog.com

خدای خوبم امسال با ما بِه ازین باش....niniweblog.com

کوچولوی دوست داشتنیه من سال نوت مبارکniniweblog.com

امسال بیشتر از هروقت دیگه ای دلم میخواد بیای پیشم تازه خانم دکتر هم حدودا" 3ماه بهت فرصت دادن که تشریف بیاری تویِ دلِ مامانی در غیر اینصورت ایشون با یه لبخند زیبا متوسل به زور و کارهای غیر معمول میشن فکرشـــــــــــــو کـــــــــــــــنniniweblog.comپس بیا و بذار همه چیز در صلح و صفا پیش برهniniweblog.comبیا و بدون که مامانی با یه دنیا عشـــق تمام قد انتظارِ اومدنت رو می کشهniniweblog.com

niniweblog.com

راستی اینم بگم که بابایی فیلش یاد هندِستون کرده و دوباره به فکر رژیم گرفتن افتاده اونم 45 روزهniniweblog.com

یکی هم نیست بهش بگه آخه مردِ حسابی فعلا" ازین سفره رنگین لذت ببر و  برو نی نیه سر به هوات رو بیار بعدش از اونجاییکه دیگه خانومت دست به سیاه و سفید نمیزنه خودت خود به خود میری توو رژیم اونم 9ماهه niniweblog.com

niniweblog.com

چندتا از عکس های سفر عیدمون رو با همون رمزِ سابق توی پست بعدی به یادگار میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

مامانی درسا
9 فروردین 91 14:02
نفس جونم . پست زیبایی نوشتی . عزیزم انشاالله به همه اون چه چیزای قشنگی که نوشتی میرسی عزیز دلم . منتظر عکسات هستم چون دلم واسه صورت مهربونت تنگ شده یه دنیا دو دنیا هزار دنیا بوس .......


ممنون عزیزم منم میبوسمتون:-)
ازاده مامانه هانا
9 فروردین 91 22:11
سلام خاله نفس مهربون خوبی خانوم با اجازه لینکت کردم. ایشاالله نینی زود بیاد تو دلت
منم مثل تو بودم با التماس بچه دار شدم
.......
اصلا نگران نباش خدا خودش بهتر میدونه کی بچه بده .منم 2 سال بچه میخواستم و نمیشد فک کن ....
بیشتر با هم اشنا میشیم انشالله


مرسی عزیزم
کاش آدرسِ وبتو میذاشتی چجوری پیدات کنم؟:-(
خاطره مامان بردیا
10 فروردین 91 21:26
سال نو مبارک عزیزم. انشاء اله توی سال جدید نی نی میاد توی دل مامانیش

راستی رمز پست بالایی رو بهم بده لطفا... برام خصوصی بده توی وب بردیا ( البته اگه دوست داشتی )


ممنون از دعایِ قشنگت:-)
فک کن به تو رمز ندم:-o
نارینه
11 فروردین 91 16:40
امسال همون سالیه که به همه ی آرزوهات میرسی ...
این جمله رو بنویس بزن روی در یخچال ...

بابت رمز هم ممنون فرشته خانوم ...


چشــــم نارینه جونم حتما" مینویسم:-)
مامانی درسا
12 فروردین 91 2:54
مامانی آینده نفسی . عکسا خیلی خوشمل بودن عزیزم . انشاالله بهت خوش گذشته باشه .


واقعا" خوش گذشت حیف که کوتاه بود:-(
مادر سامان
12 فروردین 91 12:44
سلام خاله نفس عکس هات خیلی ناز بودن البته خودت بیشتر نازی.راستی نگفتی این نی نی ناز مامان چند وقتشه.یه چیز دیگه خیلی شبیه آقاتونی بهتون میاد پسر عمو دختر عمو باشید


منکه هنوز نی نی ندارم:-(
شوخی میکنی منو آقامون شبیهِ همیم!!!:-o
فرینام
12 فروردین 91 18:44
نظر شما خیلی مهم است برایم. بخوانیدم لطفا

حتما" میام پیشت فرینامِ عزیزم....
مامان طاها
13 فروردین 91 2:56
سلام عیدت مبارک
امیدوارم امسال برات سال خوبی باشه و ب اومدن نی نی خیلی خیلی خوش به حالت بشه

عید شمام مبارک
ایشالا برایِ همه سالِ خوبی باشه واسه منم همینطور و نی نیم بیاد بالاخره ایششششش:-)))
مامان طاها
13 فروردین 91 2:57
راستی سر ساعت تحویل برات دعا کردم

جدی میگی؟ الهی فدایِ قلبِ مهربونت بشم من:-*
مامان طاها
13 فروردین 91 3:04
عکس هاتم خیلی محشر بود
از اون کفش های سبزتم خیلی خوشم اومد
بعقه شم به دستت رسید زدی بذار
افرین هم به اقای خونه چه عیدی خوبی داده بهت
راستی تو از کجا میدونی نی نیت پسر میشه که کفش پسرونه خریدی هان

ممنون
قابلی نداره دوستم
چشـــم
بچم چه دختر شه چه پسر باید اسپرت پوش بشه زوریه ههههه
مامان طاها
13 فروردین 91 3:10
ببخشید من این قدر نظر میذارم خوب یادم میره همشو یه دفعه بپرسم
نگفتی اون خانوم واقایی که تو عکسا باهاتون هستن معرفی نکردی خوب
معرفی کن

خواهش میکنم عزیزم راحت باش هههههه
اونا از دوستامون هستن عزیزم
خاطره مامان بردیا
14 فروردین 91 12:09
عزیزم خصوصی را بنگر


نگریستم عزیزم ههههههه
ممنون میبوسمت:-*
صوفی مامان رادمهر
14 فروردین 91 12:18
امیدوارم امسال نی نی نازت بیاد تو دلت و حسابی هم از خجالت مامانیش دربیاد... با تمام وجود حقیرم دعا می کنم دوستم

مرسی عزیزم... همیشه محتاج دعای شما هستم:-*
فاطمه سادات
14 فروردین 91 14:24
ممنون عزیزم واسه رمز
امیدوارم نی نی بیشتر از این منتظرتون نذاره

فدات دوستِ خوبم ممنون:-)
مروا مامی پویان
14 فروردین 91 18:12
سلام دوست خوشگلممممممممممم

عکسات عالی و محشر بودن ایشالله هر چی زودتر این نی نی ناز دار به جمع دونفرتون اضافه میشه و خوشحالی و خوشبختیتون بیشتر بیشتر میشه

سلام به رویِ ماهِ خودتو پسملیه جیگرم:-)
مرسی از آرزوی قشنگت:-*
نانی
15 فروردین 91 12:08
ممنون عزیزم که بهم رمز دادی. امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشین. ایشااله به زودی عکسهای نی نی خوشگلتونو بزارین

خواهش میکنم عزیزم
ایشالا با دعایِ شما...



يك دوست
15 فروردین 91 22:59
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند.
تولدت مبارک



؟!
ممنون
فاطمه
15 فروردین 91 23:50
مامان نفس عزیز و دوست داشتنی.
سال نوت مبارک...
مطمئنم نی نی میاد تو دلت
به زودی.
زود زود.
دوست دارم و ممنونم که بهم سر می زنی.
راستی من هر روز واست یه آیه الکرسی می خونم.
بووس

خدا کنه فاطمه جون:-(
الهی من فدایِ دلِ مهربونت که بیادمی این برام یه دنیا ارزش داره...

يحيي كوچولو
16 فروردین 91 11:03
سلام دوست خوبم انشالله كه به زودي زود ني ني خوشكلت مياد تو دلت استرس اصلا نداشته باش خود منهم در اوج نااميدي بودم كه خدا يحيي كوچولو رو توي دلم گذاشت واسه همين هم اسمش رو گذاشتم يحيي ...از خدا به دور نيست هميشه اميدوار باش و دعا كن منهم به نوبه خودم موقع زايمان حتما دعات ميكنم...

وای مرسی دوستِ خوبم ممنون که انقد با محبتی:-*
مامان رادمهر
16 فروردین 91 14:27
عکسات عالیییییییییی بود خاله نفس.... خیلی خوشجل موشجلیا.... خدا به همسری ببخشدت... به شادی در کنار هم زندگی کنین و هر چند تا می خواین خدا بهتون نی نی های شاد و سالم بده مثل خودتون

چقد لطف دارین شما ممنون:-)
مامان کیان کوچولو
16 فروردین 91 20:27
نفس عزیز سلام . دو سه روز پیش یادداشتو تو وبلاگ کیان دیدم و امروز فرصت کردم تمام وبلاگتو بخونم . خانمی آرزو می کنم به زودی زود فرشته کوچولوت بیاد پیشت . عزیزم خواهشی ازت دارم رنگ وبلاگتو شاد کن و با انرژی مثبت و دنیایی از شادی منتظر نی نی باش مطمن باش نی نی به زودی می یاد تودلت و با شنیدن این خبر هممون خوشحال می شیم . اگه دوست داشتی رمز عکس ها رو بده تا منم عکسهاتو ببینم .
منتظر خبرای خوب هستم انشاءا.. به همین زودی ها

ممنون که بیادمی مامانی
چشــم در مورد رنگ وبلاگ هم حتما" فکر میکنم:-)
رمز هم براتون گذاشتم خصوصی تونو چک کنین لطفا"

فاطیما
16 فروردین 91 20:52
سلام نفس جووون
چشم گلم
معلومه که دعا میکنم
ایشاالله زوده زود نی نی شما هم دست از سر به هوایی بر میداره و میاد تو دل مامانیش جا خوش میکنه و محکم میچسبه به رحم مامانی و نه ماه بعدش میاد تو بغلش

با دعایِ شما حتما" میاد من میدونم:-)

shima
16 فروردین 91 21:36
سلام نفس جون خوبی؟؟؟پیغامتو تو وبلاگم دیدم امدم بهت سر بزنم عزیزم نی نی منم چهار ماه سر به هوا بود ولی به نی نی دوستم گفتم گوششو بگیره و بیاردش پیش من حالا منم به نی نیم میگم گوش نی نی تو را بگیره و بیاردش پیشت عزیزم ایشالله به زودی میاد بوسسسسسسسسسسسسس

صاحب اختیارین شیماجون این شما و این گوشِ نی نیِ سر به هوایِ ما:-)

مامان کارن
19 فروردین 91 18:36
عزیزم مرسی که برام رمز فرستادی..از اطمینانت ممنون...خیلی عکساتون قشنگ بود...ایشاالله سال دیگه عکس نی نی خوشگلت میزاری...ولی دیگه از این تفریحات خبری نیست....

خواهش میکنم...نظر لطفِ شماست...ایشالا...نی نی بیاد من قول میدم مسافرت نرم (از جان گذشتگی دارم میکنما)

مامان طاها
21 فروردین 91 17:23
اومدم ببینم عکس اضافه کردی یا نه
دلمم برات تنگ شده بود
راستی
من دارم یه تغییراتی به لینکام میدم
مینوسم هر کس از کجاست
اگه اجازه بدی بگو
نفس جون....از؟؟؟؟؟؟؟
خبرم کن
ممنون

عزیزم منم همینطور
چه کار جالبی! من تهران هستم عزیزم
اومدم وبت اینا رو بگم اما بلاگفا بهم رمز نمیده!!!!
مامان الینا
22 فروردین 91 13:39
سلام سلام سال نو مبارک انشاالله که سال خوبی براتون باشه انشاالله که زودی تو این سال آرزوت برآورده بشه ومامان بشی الهی آمین
منم رمز میخوااااااااااااااااااام.............


مرسی عزیزم و ممنون از آرزوهایِ دوست داشتنیت:-)
مامان الینا
23 فروردین 91 2:43
وای چه مامان خوشگل وخوش تیپی انشاالله که این نی نی گلی زودی به خاطر این مامان خوشگل وبابای خوشتیپ کم طاقت بشه وبیاد پیشتون
مرسی از اعتمادتون
دست شوشوی مهربون درد نکنه که اینقدر بفکره
انشاالله که زودی به همه ی آرزوهات برسی

مامانِ الینا جون انقده منو شرمنده نکن قربونت برم! نظر لطفِ شماست و ممنون که بیادمی دوستت دارم:-*
مامان ترنم کوچولو
23 فروردین 91 8:04
سلام عزیزم.عیدی ات مبارک.دست شوهری درد نکنه ولی با حیف گفتنت هم موافقم
عکسا خیلی قشنگ بودن.همیشه سلامت باشید و خوشبختامیدوارم امسال سال خوبی باشه براتون و عکسای عید 92 رو با نینی برامون بذاری.انشالله

سلام دوستم...مرسی عزیزم
شما دعا کن نی نیه ما بیاد من قول میدم 92 رو با نی نی عکس بذارم:-))
ببوس دختر گلت رو:-*
مامانی درسا
23 فروردین 91 10:47
نفسی جونم کوشی ؟

مامانِ درسااااااااااااااجون دعا کن نی نیم بیاد دیگه!اونوقت منم تند تند میام آپ میکنم تا دنبالم نگردی :-))))
مامان طاها
23 فروردین 91 17:55
خیلی منتظرت بودم
خودم اومدم خواستم دعوات کنم که دیدم نوشتی بلاگفا بهت رمز نمیده یعنی چیییییییییییییی
چقد تو با وب من مشکل داریا

مامانِ طاهاجونم بخدا تقصیرِ من نیست!!! الان منو دعوا کردین؟:-((
خاطره مامان بردیا
28 فروردین 91 12:38
رمز و گرفتی ؟

الان گرفتم دارم میام ببینم:-)
غزال
29 فروردین 91 0:20
سلام عزیزم. اومدم بگم امشب که داشتم با کلی درد و خستگی به پسرم شیر میدادم! ( چون از صبح چسبیده به سینه ام و ول نمیکنه و پدرم در اومده!!!!!!!) یهو یادت افتادم و کلی برات دعا کردم دوستم. امیدوارم روزی تو هم این سختی هایی که ما داریم میکشیم و بکشی! الهی آمین.
بوس

غزالِ عزیزم نمیدونی چقدر خوشحالم کردی ممنون بخاطر مهربونیات...
مامان سمانه
29 فروردین 91 2:43
سلام عزیزم
باور کن یکی از آرزوهای همیشگی من و همه جا مادر شدن همه زنهاس
امیدوارم به زودی خبر اومدن نی نی نازتو تو دل مامانش بشنویم و با شادی شما هم ما شاد بشیم
و ممنون از اینکه به ما سر زدید


مرسی سمانه جونم ایشالا که بزودی بیام خبرایِ خوب بدم...
مامان عرشیا
2 اردیبهشت 91 17:20
عزیزم ایشالا که امسال برات سالی پر از خوبی باشه وزودی مامانی بشی وحالشو ببری . به ما هم سر بزن .
ازاده مامانه هانا
5 اردیبهشت 91 22:58
گلمممممممممم ادرسه وب نزاشته بودم بس که شوتم خاله چجوری پیدام کردی؟
مامان بهی
12 مهر 91 18:40
خوب چی کار کنم رمز می خوام دیگههههه
سا.ایعضل.ت ل.
1 آذر 91 2:22
حک کردن پستت برا دیدن عکسا...کاری نداشت...! خوشگل بودن...شاید استفاده شد....!